communicatie

Hoe communiceren we met ouders?

We vinden het belangrijk dat iedereen goed op de hoogte is van alle leuke / zakelijke / handige informatie over onze school.  We versturen daarom nieuwsbrieven en maken gebruik van het communicatieplatform; Social Schools.

Tevens hechten we veel waarde aan een open cultuur. We hopen dat je bij ons binnenstapt als er iets niet goed gaat of als je ergens tegenaan loopt. We hebben liever dat je dit direct met ons bespreekt dan op het schoolplein. Zo geef je ons de mogelijkheid om er in ieder geval direct iets aan te doen daar waar mogelijk. Daarnaast kan je ons altijd mailen met tips/tops.

Uiteraard vinden we privacy hierbij erg belangrijk. Ons privacybeleid vind je hier. We willen je vragen om ook zorgvuldig met onze uittingen om te gaan.

Nieuwsbrieven

4-wekelijkse editie

We sturen 4-wekelijks een nieuwsbrief naar alle ouders. Hierin staan handige/praktische zaken, leuke nieuwtjes en informatie over ons onderwijs. Zo houden we iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen.

Social Schools

Communicatie platform

Een complete en veilige en afgesloten communicatie-app voor scholen, kinderen en ouders die door meer dan 1500 scholen in Nederland met veel succes wordt gebruikt. Social Community biedt alle functionaliteit die een eigentijdse basisschool nodig heeft. Wij zijn dus erg blij dat we dit kunnen gebruiken, Het is een veilig platform dat volledig aansluit bij ons Privacybeleid. Onderstaande ook de link om te kunnen inloggen op de webversie van onze Social Schools omgeving.

Oudergesprekken

We voeren in het begin van het jaar omgekeerde oudergesprekken, rapportgesprekken en eventueel op aanvraag. Mocht er iets veranderen in de thuissituatie of zijn er dingen die handig zijn voor school om te weten? Laat het ons dan in vroeg stadium weten. Zo kunnen we goed kijken of dit eventuele schoolprestaties beïnvloed of hoe je kind het op school doet. Trek liever iets te vroeg aan de bel dan te laat!